|
Vintellio
Starting Member

Netherlands
1 Posts |
Posted - 12/06/2012 : 20:09:27
|
Vanuit mijn praktijk Vintellio doe ik intelligentieonderzoek bij kinderen in de leeftijd van 6 t/m 16 jaar. Een IQ onderzoek (WISC-III) geeft een betrouwbaar beeld van de cognitieve capaciteiten van uw kind, waarbij ik meer inzicht krijg in hoe uw kind het beste geholpen kan worden. Aan de hand van de resultaten bespreek ik samen met ouders (en eventueel met school) waar uw kind het beste bij gebaat lijkt en wat passend is bij uw kind thuis en op school.
De onderzoeken doe ik bij u thuis, zodat uw kind zich zo goed mogelijk op zijn/ haar gemak zal voelen. vooral voor kinderen met autisme is dit belangrijk.
Naast de werkzaamheden vanuit mijn eigen praktijk, werk ik bij een praktijk voor kinderpsychiatrie. Ik heb veel kennis en ervaring met kinderen met autisme en zie dit als meerwaarde bij het doen van intelligentieonderzoek.
Meer informatie kunt u vinden op de website http://www.vintellio.com. Heeft u vragen of interesse, neem gerust contact op via de e-mail of telefoon. Mijn gegevens zijn tevens op de website te vinden.
Met vriendelijke groeten,
Natelie Visser
|
|