Kind met autisme
Kind met autisme
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Speciale dagen
 Feestjes (overig)
 slagharen
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

levis
Junior Member

Netherlands
389 Posts

Posted - 16/04/2012 :  10:21:29  Show Profile  Reply with Quote
Afgelopen weekend voor de tweede keer naar Slagharen geweest met stieffamilie. Vorig jaar waren we ook al eens geweest!
Ik vond het erg grappig dat als ik dus voor een tweede keer ergens kom je zo duidelijk kan zien hoe ze ontzettend gegroeid zijn in een jaar!
Dingen die vorig jaar nog teveel waren gingen nu heel goed!
De jongste die bij overprikkeling nog wel eens euh anders kon reageren gaf nu heel duidelijk aan als hij terug naar de tent wilde. Dat kon dan ook, want een deel van de familie hield het ook geen hele dagen vol!
Hele weekend geen strijd gehad tussen de kids, geen buien niks! Was zo trots.
Mijn dochter was (vorige keer al) bezeten van goudzoeken. Wilde het goud bewaren om thuis zo'n mijn te maken. Toen die jongen dat hoorde kreeg ze een bakje goud mee! Dat was voor haar echt het hoogtepunt van het weekend!
Mijn zoon hield niet van al die verkleedde mensen en wilde er ook niet mee op de foto. Er waren echter duitsers die een cars auto an hun rode opel hadden gemaakt daar wilde hij wel 100 foto's van!
Deze korte zeer eerste geslaagde vakantie hebben we inmiddels in onze zak denk ik maar!

Mammavanvijf
Advanced Member

Netherlands
2240 Posts

Posted - 16/04/2012 :  10:31:05  Show Profile  Visit Mammavanvijf's Homepage  Reply with Quote
Wat fijn zeg.. daar kun je weer een hele tijd op teren. Blijf dat gevoel houden!!!!!
Go to Top of Page

Mamzie
Senior Member

1032 Posts

Posted - 16/04/2012 :  12:46:29  Show Profile  Reply with Quote
wauw klinkt als een super weekend dus!! :) :)
Go to Top of Page

renate
Senior Member

1127 Posts

Posted - 16/04/2012 :  13:23:57  Show Profile  Reply with Quote
heerlijk zulke weekenden!
Go to Top of Page

moniek
Average Member

Netherlands
729 Posts

Posted - 16/04/2012 :  15:09:57  Show Profile  Reply with Quote
Leuk!!!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Kind met autisme © Kind met autisme Go To Top Of Page
Deze pagin is in 0.2 seconden opgebouwd. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05