Kind met autisme
Kind met autisme
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Auties onder elkaar
 De jeugd onder elkaar
 middelbaar
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author  Topic Next Topic  

anoniem
New Member

54 Posts

Posted - 18/11/2011 :  16:03:01  Show Profile  Reply with Quote
hallo, ik ben 11 en zit in het 6de leerjaar normaal onderwijs, ik ga dus volgend jaar naar het middelbaar. maar welke school zou ik het best nemen?
ik heb een lichte vorm van autisme en er is in mijn buurt ook een middelbare school voor lichte vormen van autisme. zou ik best een gewone of een speciale school kiezen?

het is een gewone school, aleen meer begrip en begelijding
het voordeel is natuurlijk dat iedereen daar autisme heeft en je daar makkelijker kan over praten. of niet? wat is jou ervaring?

Marijke
Administrator

Netherlands
5068 Posts

Posted - 19/11/2011 :  18:25:03  Show Profile  Visit Marijke's Homepage  Reply with Quote
Hai Anoniem,

ik zou kiezen voor onderwijs waar ze begrip hebben voor autisme. Anders wordt je al snel overvraagd.

Marijke
Go to Top of Page

anoniem
New Member

54 Posts

Posted - 19/11/2011 :  21:38:45  Show Profile  Reply with Quote
Bedankt voor je reactie!
Go to Top of Page

anoniem
New Member

54 Posts

Posted - 15/01/2012 :  09:19:40  Show Profile  Reply with Quote
voila, net wat meer info gekregen,
ik sta blijkbaar al vanaf mijn 4de leerjaar op de wachtlijst maar de kans dat ik in die school binnenkan is misschien maar 45%.
intussen heb ik al 2 maand lang bijna niet geslapen maar heb nu druppeltjes en thee(met een verschrikkelijke smaak)nwaardoor het lukt om te slapen.
hebben julie een idee want als ik naar die school zou gaan en ze vragem mij naar welke school ik zou gaan en ik zeg het, dan weet iedereen dat ik autisme heb...
Go to Top of Page
   Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Kind met autisme © Kind met autisme Go To Top Of Page
Deze pagin is in 0.19 seconden opgebouwd. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05